Wednesday, 20 June 2018

DEKO RAYA 2018





Assalamualaikum


Sehari dua ni sibuk mendobi... maklum lah baru balik dari kampong, memang banyak baju yang nak kena basuh... harini ada pembantu yang datang gosok baju-baju tu semua... senang ada orang datang tolong gosokkan baju dan cuci rumah sekali.. saya bab menggosok memang agak lemah sikit..biar buat brownies berpuluh biji..kalau menggosok baju, ya ampunnnn malas sungguhhhh...



Alhamdulillah sofa baru saya dah selamat sampai kat rumah pada petang hari Rabu lepas, hari lahir saya... rasa macam hadiah birthday pulak tapi guna duit jual cookies..he he... Sofa baru ni saya beli kat Maju Home Concept kat Chitta Mall... asalnya nak beli 3 seater tapi sebab dah habis stok, saya beli sofa yang 2 seater aje... tapi ada hikmah jugak yang 3 seater tu takde sebabnya kalau 3 seater lagi panjang dan banyak makan ruang pulak... yang 2 seater ni sedang elok aje bila dipadankan dengan sofa sebelum ni... cadang nak letak karpet kecik kat tengah tu tapi masih tak jumpa lagi yang sesuai... yang tu nanti nanti aje lah..



Ni ruang makan kat depan sekali... Meja makan tak cukup 1 kerusi sebabnya 1 kerusi dah patah kakinya... dah hantar pergi repair kat kedai tapi tak siap-siap sampai dah raya...huhu... nasib ada kerusi coklat ni yang saya buat duduk kat meja konsul tu... 



Yang ni pulak tempat baking saya... tempat saya mengajar kalau ada kelas.. kiranya Home Baking Studio la ni kannn... nak raya ni letak la alas kat meja stainless steel ni... nampak cantik la sikit ye dok.. alas meja bunga-bunga ni saya beli kat Aeon Shah Alam... 


Jumpa lagi 😍



Wassalam