Wednesday, 31 May 2017

TEMPAHAN KEK DAN BROWNIES SHAH ALAM


Assalamualaikum


Salam Ramadhan hari yang ke 5.. tiba-tiba harini rajin pulak nak update blog. ni pun sebab husben suruh taip surat untuk kerja-kerja dia..sambil taip surat boleh la saya update blog ni sekali.. kalau tak, aishhhh malas sungguh nak buka laptop ni...

Alhamdulillah syukur sangat-sangat bulan puasa tahun ni, anak-anak saya semua ada kat rumah...saya pulak bila bulan puasa memang berehat sepenuhnya tapi untuk tahun ni saya cuma ambil oder untuk tempahan Brownies dan Kelas Brownies sahaja untuk bulan puasa ni... sebabnya buat Brownies ni tak penat sangat.. kejap aje dah siap...nanti saya update tempahan dan Kelas untuk Brownies ye.. kalini nak update tempahan untuk sepanjang Mei 2017.




















Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam