Thursday, 3 March 2016

PINK HANDBAGS




Assalamualaikum



Lama dah saya bercadang nak beli handbag baru... yang pasti handbag tu warna pink...heheheh... selalu kalau masuk FB, ada aje keluar iklan Lazada  tunjuk handbad warna pink... geram aje nak beli online..tapi saya ni jenis kalau nak beli handbag yang mahal siikit, saya mesti nak tengok depan mata...mesti nak pegang-pegang, nak cuba pakai...ok ke sesuai ke nampak besar sangat ke...


Akhirnya saya jumpa handbag pink idaman hati... warna pink yang saya suka... yang boleh saya jadikan Sling Handbag...pakai selimpang kat bahu...he he he... bukan apa tau...saya selesa pakai handbag selimpang kat bahu sebab saya selalu bergerak aktif ke sana ke sini beli barang... jadinya kalau saya pakai handbag ala-ala mak datin memang tersekat-sekat pergerakan saya..hikhik..

Handbag pink jenama SEMBONIA... lepas diskaun harganya lebih kurang RM400... saya beli kat Parkson Subang Parade... tengah ada Sale sekarang ni... saya beli handbag ni duit NUFFNANG yang dapat baru ni campur dengan duit NUFFNANG sebelum ni...sebelum-sebelum ni pun kalau duit Nuffnang, saya beli hadbag jugak... ada la nampak bendanya kan...heheh...


Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam