Wednesday, 13 January 2016

KELAS KEK 2016




Assalamualaikum


Alhamdulillah selesai sudah Kelas Kek yang pertama untuk tahun 2016 ni...10 orang student semuanya... dan yang bagusnya kalini saya dibantu oleh extudent Kelas Kek yang lepas iaitu Rashidah dari Sabak Bernam... sebenarnya Rashidah ni dalam proses nak bukak Kelas Kek kat Sabak Bernam... tu yang datang berlatih praktis mengajar student... nak hilangkan rasa gugup gementar tu kan... kadang-kadang bila kita buat sendiri sorang-sorang jadi cantik aje keknya... tapi bila banyak yang memandang tertmpu masa kita nak melepa kek tu yang kadang-kadang tak berapa sempurna kejadian kek tu..nervous la katakan..he he..



Baru perasan Kak Iza takde dalam gambar masa ni... sori ye kak Iza... masa ni kak Iza tengah solat rasanya... dari kiri Zarinah, Fiza, Rafizah, Bibi, Kak Ayuna, Fizah, Kak Lin, Jaja dan Nadiah.... terima kasih pada semua sebab gigih siapkan semua kek-kek ni :)



Kek Coklat Moist dengan Coklat Krim.. terlajak leleh coklat ganache ni..he he..



Kek Coklat Moist bahagian dalam..




Kek Red Velvet yang disiapkan dan di monitor oleh Rashidah... cantik kannnn...



Black and White Russian Cake..



Black and White Russian Cake bahagian dalam..



Walnut Carrot Cake..



Pandan Gula Melaka Slice Cake




Dan akhir sekali Victoria Sandwich Cupcakes..


Jom tengok aksi student buat kek :)




Kak Lin paipkan krim untuk kek BWR.. 




Rashidah melicinkan lepaan krim pada kek..



Kak Iza melepa kek coklat..



Kak Ayuna 


 

Bibi dan kakaknya, Nadiah...



Rafizah..



Kak Ayuna..



Fizah..







Zarinah..


 

Bibi paipkan krim untuk carrot atas kek..




Jumpa lagi Kelas Kek pada 23/1/2016 nanti..inshaaAllah :)





Wassalam