Monday, 21 December 2015

KEK COKLAT MOIST PETAK



Assalamualaikum



Lupa pulak nak upcate tempahan kek coklat moist bentuk segiempat ni...selalu kalau customer oder kek bentuk bulat aje..... kalau kek bentuk petak atau segiempat ni sesuai untuk kek tema padang bola ke atau kek yang nak ada banyak tulisan kat atas kek tu....


Kek Coklat Moist yang dah siap di lepa dengan krim coklat...  sedaya upaya saya cuba dapatkan lepaan krim yang licin dan sudut yang tepat... dah banyak kali praktis, akhirnya berjaya la jugak... tapi ada je cara kita nak sembunyikan kelemahan lepaan krim kita kalau tak licin... 


Dah siap curah coklat ganache... simple deco.. selalunya kalau nak ada kata-kata tulisan atas kek, saya akan minta seringkas yang boleh...  kek coklat moist ni untuk Taska yang dioder oleh Waty dari Bandar Sunway...TQQQ Waty :)










Wassalam