Tuesday, 17 November 2015

KELAS ROTI ULI TANGAN




Assalamualaikum


Kelas Personal hari Selasa minggu lepas... habis je kelas terus bersiap untuk pergi bercuti... alhamdulillah walaupun masa tu memang fokus dah nak cuti aje tapi masih dapat buat semua roti... syukur sangat-sangat...



Kalini kelas personal untuk Kak Mas, Dr Adibah, Dr Alini, Sarah dan Kak Dewi... gambar-gambar ni semua diambil guna iPhone6 Plus...tapi iPhone 6 plus tu bukan saya punya ye..he he he.. Sarah yang tolong ambikkan semua gambar... Sarah dan Dr Adibah adalah anak dan ibu.... Dr Adibah memang dah selalu buat roti sebelum ni tapi guna Bread Maker... jadinya kalini kak Adibah nak belajar buat roti uli tangan pulak...



Tengok cikgu punya barang...banyaknya kaler pink semua kan...sabo je la..heheh...



Macam biasa mula2 buat pizza dulu... uli tangan...



Dah siap bakar pizza...


Potong sebiji [izza... boleh merasa sorang sikit...yang lain bawak balik sorang sebiji pizza..


Roti Loaf dah siap packing bawak balik sorang sebiji...



Roti Arab




Roti Buttercream




Cinnamon Roll




Mexico Bun





Roti Sarang Lebah... Mini Pek dan Bekas Besar





Roti Sosej Panjang



Roti Pandan dan ROti Coklat


 

Roti Cheese Gula




Roti Sosej Pintal





ROti Jem Strawberry





Roti Butter Garlic




Roti Kacang Merah bentuk gonggok





Roti Tuna




Roti Mini Pizza




Roti Sosej Roll dan Sosej Gulung



Roti Sosej Petak




Roti Sosej Hotdog




Roti Chicken Floss





Roti Kacang Merah bentuk bunga



Untuk makluman, Kelas ROti Grup dah penuh sampai hujung tahun... tapi kalau ada yang berminat untuk Kelas Roti Personal bulan December boleh whatsapp saya 0193867360 okey... TQQQ :)




Wassalam