Tuesday, 17 November 2015

KELAS ROTI SHAH ALAM




Assalamualaikum



Harini kalau boleh nak habiskan update entry Kelas Roti... tak best pulak kalau lama tunda...nanti bertindih lagi banyak lagi pening makcik nak upload gambar..he he..



Kelas Roti Group 15 pada 7/11/2015... 14 orang student semuanya... sekarang ni memang maksimum saya ambik 14 orang... kalau lebih daripada 14 orang memang saya semput sikit..lagipun ruang kerja dah takleh nak tampung kalau lebih daripada tu... tapi kalau dah terpaksa baru saya ambik 15 orang...terpaksa tu maknanya adakalanya saya tersilap dan terlepas pandang...

Sejak dua menjak ni jugak saya dah tak sempat nak snap sendiri gambar dalam kelas...sebab utamanya masalah tab Samsung saya ni kan... kejap kang cantik gambarnya... kejap nampak kabur aje... nyampah betul...stress makcik tau... saya tengah berangan nak beli handphone OPPO khas untuk ambik gambar aje... sebab haritu ada student yang ambik gambar guna OPPO, memang cantik terang gambarnya... kiranya OPPO ni setaraf dengan iPhone6 plus gituuuu... jadinya terpaksa la harapkan sorang student jadi cameraman tolong ambikkan semua gambar..he he.. syukur diorang semua student dan bagi kerjasama yang tak berbelah bahagi.. TQQQ ye semuaaaa :)



Kalau 14 orang student saya akan bahagikan kepada 2 kumpulan... dari kiri, kak Janna, kak Salasiah, Fana, kak Zainon, Aida, Azani dan Farhana...



Kumpulan ke 2 pakai apron purple... setiap kumpulan buat 2 pizza bulat dan 1 pizza petak...  dari kiri Aishah, Fathinah, kak Faridah, kak Sarimah, Shikin, kak Umi dan Ila...


Masing-masing lapor tunggu potong pizza makan sikit sorang... yang lain tu dipek untuk bawak balik..


Pizza sebelum..




Pizza selepas..


Roti Arab dan ROti Loaf


Jom tengok roti-roti yang lain...




Roti Cheese Gula Mini Pek



Masing-masing sibuk packing....apa yang pentinggggg KERJASAMA..heheh..




ROti Sosej Hotdog





Roti Mini Pizza

 


Donat Jem




Roti Sarang Lebah



Sebelum nak pek roti..




Roti Sosej Roll dan Sosej Gulung... kalau tak pandai lilit, gulung aje pun bolehhhh...






Roti Butter Garlic




Roti Kacang Merah bentuk bunga...



ROti Kacang Merah bentuk gonggok...






Roti Pandan Kaya




ROti-roti yang dah siap pek..




Roti Sarang Lebah dah siap pek..





ROti Tuna...




Roti Buttercream...


Ni aje gambar-gambar roti yang sempat di snap... jadi lah daripada takde kannnnn..buat kenang-kenangan....





Wassalam