Thursday, 23 July 2015

TEMPAHAN RED VELVET CUPCAKE




Assalamualaikum



Harini saya merajinkan diri siapkan tempahan Red Velvet Cupcake...bila dah lama bercuti, memang saya rasa bersemangat untuk siapkan tempahan... sementara kelas-kelas saya belum bermula, boleh la saya ambik tempahan sebanyak mungkin... asalkan saya larat nak buat :)



Kalini buat deco creamcheese frosting bentuk bunga guna nozle bintang... gumpaste bunga kecik-kecik ni saya beli kat kedai bahan bakeri Whisk Seksyen 20, Shah Alam... senang kerja kalau beli gumpaste yang dah siap ni... harga pun sangat berpatutan... 



Alhamdulillah sempat siap sebelum pukul 12.00 tengahari tadi... lepas siap RVC, saya terus masak Nasi Ayam untuk lunch... sambil-sambil tu sempat jugak saya uli doh pizza... saja nak buatkan pizza untuk kawan-kawan abangngah yang datang beraya tadi... pada saya lagi mudah buat pizza daripada nak goreng meehun ke apa ke..he he... 


Ceria selalu :)


Untuk jadual Kelas Roti bulan depan boleh tengok kat SINI



Wassalam