Saturday, 13 June 2015

EMPAT PULUH SATU :)



Assalamualaikum



Syukur alhamdulillah masih bernafas dan dianugerahkan kesihatan yang baik di hari lahir saya yang ke 41.. takde celebrate kat mana-mana sebabnya abanglong dan abangngah takde... tunggu diorang balik minggu depan dapat berbuka puasa sama-sama, itu adalah hadiah untuk saya yang paling berharga... dapat bersama anak-anak tersayang, takde hadiah lain yang saya nak daripada pasangan hidup saya... tapi untuk hari raya ni nak meja makan baru boleh tak, ayahhhh...heheheh..lawak je...






Beli kek sepotong aje tadi... lepas balik daripada kenduri kawen, singgah kejap kat SACC Mall.. sedap kek ni... yang best sebab ada macaron kaler pink kat atas tu...




Semoga segala apa yang saya rancang untuk keluarga dan bisnes saya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan oleh Allah..Aminnn..


Terima kasih atas semua ucapan dan doa di hari lahir saya hari ini... mudah-mudahan hidup kita semua sentiasa diberkati dan di bawah lindungan Allah..


Ceria Selalu :)



Wassalam