Friday, 5 June 2015

KAMI



Assalamualaikum


Cuti update blog beberapa hari...baru balik dari kampong husben semalam...leganya bila dah sampai rumah... balik je semalam saya dah siap rancang persiapan siapkan oder untuk esok dan lusa... sebab odernya banyak, so kena buat perancangan rapi... malas nak keluar masuk pergi kedai... jadinya kena buat list barang awal-awal...


Gambar "KAMI" orang pompuan kat rumah ni..he he..bergambar hari Ahad lepas... hari sabtu kenduri kawen cousin...hari Ahad kenduri kawen anak kawan husben... kebetulan pulak "KAMI" bertiga pakai tudung warna hitam... kami la sangat...heheheh...



Sebelum pegi kenduri tu sempat gak saya buat donat injet jem... rindu seminggu tak uli tepung... saja buat nak bagi Noni sekeluarga...



Cantik pulak susun dalam bekas ni... senang nak bagi orang... kalau nak buat jual letak dalam bekas ni pun bagus jugak rasanya...



Yang ni pulak donat inti coklat.. inti coklat tu goreng sekali dengan donat... haritu tengok Anna Olson buat donat coklat ni...tu yang teringin nak cuba... sukanya bila jadi...


Sambong cerita esok, InshaaAllah... :)



Wassalam