Sunday, 10 May 2015

KELAS ROTI PERSONAL - PART 1



Assalamualaikum



Kelas roti personal ni hari rabu lepas... untuk Syuhada daripada TTDI... muda lagi orangnya... masa bersalam dengan saya terus cium tangan...dalam hati saya cakap sah la budak ni masih lagi belajar... memang betul pun... baru habis U... nak bahasakan diri acik rasa macam diri ni takde la nampak tua sangat ...kihkihkih... nak bahasakan diri kakak, eh umur Syuhada beza 2 tahun je dengan abang long... jadinya kejap akak kejap acik...ikut suka aje...he he he..


Syuhada dengan roti-rotinya...




Buat pizza..



Ingat pesan acik ye Syuhada... nak uli roti kena lemah lembut dan sopan santun...he he..inshaaAllah roti tu nanti lembut jugak...


Baru siap bakar roti loaf..



Dah siap pizza, roti loaf dan roti arab..



Roti Buttercream



Roti Jem dan Roti Buttercream



Roti Chicken Floss



Donat Jem



Roti Sarang Lebah dan Cheese Gula




Cinnamon Roll



Mexican Bun


Sosej Roll dan Sosej Panjang..



Roti Sosej Pintal dan Mini Pizza



Sosej Petak dan Roti Sosej ala hotdog



Aneka roti kacang merah..



Sosej Bunga..



TQ ye Syuhada sudi datang belajar buat roti kat rumah acik ina.. harap cepat-cepat dapat praktis semua ilmu buat roti..kalau lambat nanti lupa la pulak... dan acik ina doakan mudah-mudahan Syuhada berjaya dalam hidup dunia dan akhirat :)



Wassalam