Tuesday, 5 May 2015

CASH OUT NUFFNANG




Assalamualaikum



Harini saya kena bersiap buat persiapan untuk kelas-kelas roti saya... mula dari esok, lusa, sabtu dan selasa depan...kalau boleh saya nak beli barang sekaligus untuk 4 kelas ni... senang takyah nak keluar masuk asik beli barang... siap dah buat checklist barang-barang nak dibeli... so mudah sikit kerja saya nanti...untuk makluman Kelas Roti Group pada hari Sabtu ni ada lagi 1 kekosongan... kalau ada yang berminat boleh whatsapp saya 0193867360 okey...



Pagi ni juga saya cash out earning Nuffnang... ingatkan nak cukupkan RM500 baru nak cash out... tapi mengenangkan iklan CPUV tinggal ciput aje, memang takde harapan la nak cukupkan RM500 dalam masa terdekat...hew hew... patutnya kena cash out hujung bulan tapi belasah aje la awal bulan pun... asal nanti dapat jugak..boleh makcik shopping jubah dress Bella Ammara untuk raya nanti..kot la ada saiz untuk makcik..hikhik...



Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam