Saturday, 2 May 2015

BANYAK HASIL




Assalamualaikum



Ingatkan malam tadi nak update blog... rupanya lepas habis lipat kain terus pengsan zzzzzzz... penat sangat berjalan-jalan kat Ikea semalam... pulak tu jauh kena angkat barang-barang berat dari Ikea ke parking The Curve... puas hati dapat banyak hasil kat Ikea... tapi nak mengangkutnya kus semangat... nasib ada badang macho 3 orang...kehkehkeh...


Roti Buttercream saja buat malam semalam... nak tunjuk kat exstudent kelas roti macam mana nak buat roti buttercream ni... rasa roti buttercream ni macam makan kek.. abanglong kata macam kek kat kedai harga RM40.00..he he... ye la kan buttercream biasa letak krimwell..kan murah aje keknya... kalau kek cream cheese frosting mahal la sikit ye dok...dah bahan-bahan yang digunakannya mahal... kalau buttercream yang ni sangat jimat dan boleh la kita jual harga berpatutan...



Cream Puff untuk oder semalam...  yang ni pun saya suruh Muni buat dari awal sampai akhir... bagi Muni praktis sampai pandai... balik kampong nanti boleh start bisnes jual macam-macam... 



Fruit Tart cantik mata memandang... harap-harap rasanya seindah rupa... he he... saya memang suka susun buah macam ni... nampak sama je semuanya... kalau siapa yang belajar dengan saya kena wajib susun macam ni jugak... kalau tak sama, tak boleh balik...heheheh...



Siap je semua oder sebelum tengahari semalam, kitorang pun terus ke Ikea... ingatkan tak ramai orang... kot la semua bercuti jauh-jauh...rupanya mak oiiiiiii ramainya manusia... bersesak-sesak jugak la semalam kat Ikea... nak makan meatball pun terpaksa tunggu orang habis makan baru la dapat tempat duduk... kalau sampai kat Ikea ni rasa macam-macam benda nak beli kan.. nak tu nak ni... kalau ikutkan budak pompuan 2 orang ni macam-macam benda yang diorang nak... nak tu ibuuu... " No.".. nak ni ibuuuuu... "No.."   asik No No No aje, bilanya nak Yes yek... barang-barang ibu aje yang yes... boleh gitu...he he...



Ceria Selalu :)



Wassalam