Thursday, 9 April 2015

PIZZA SEGIEMPAT



Assalamualaikum


Harini rajin lak saya nak buat pizza untuk lunch tengahari tadi... sebenarnya tengahari dah taktau nak makan apa...bestfriend Aliah kat sekolah pulak dari haritu suruh Aliah bawakkan pizza yang saya buat... suka betul diorang bertiga makan pizza homemade ni... so harini saya buat pizza sampai 4 biji... amek ko...heheh..


Kalau buat pizza untuk Azwa dan Aliah diorang berdua tak suka ada bawang ke capsicum ke nenas ke mushroon ke semua takmau... nakkan sosej atau pepperoni aje...  yang ni saya cuma letak sosej... senang kerja..he he..




Pizza bulat tu satu untuk Noni dan satu lagi untuk kawan-kawan Aliah..



Pizza segiempat ni saya buat dalam loyang 10 x 10.. ni kalau beli la 4 biji besar mahu habis RM100 kannnn... kalau buat sendiri memang sangat-sangat jimat... nak cuba buat sendiri homemade pizza resepi ada dalam blog saya ni..


 





Nak potong kena pastikan semua bahagian yang dipotong akan dapat kerak tepi okey...


Jumpa lagi, inshaaAllah...



Wassalam