Monday, 27 April 2015

KELAS ROTI SHAH ALAM




Assalamualaikum


Alhamdulillah Kelas Roti hari Sabtu lepas berjalan dengan lancar... 11 orang semuanya... kalini cousin husben, Muni yang membantu saya sepanjang kelas berlangsung.. oh ye... untuk makluman semua, Kelas Roti, Pizza dan Donat untuk bulan Mei saya akan adakan pada 9/5/15 dan 23/5/15... kalau ada yang berminat nak join boleh whatsapp saya 0193867360 okey... deposit RM50 diperlukan untuk booking tempat... dan saya tak dapat nak reserve kan tempat untuk sesiapa... lepas bank in inform saya dan saya akan terus masukkan nama dalam list... gituuuu...


Ceria semua student kelas roti hari sabtu lepas lepas habis kelas...



Gambar tadi kumpulan pink kat depan... yang ni kumpulan purple la pulak duduk depan..cikgu tukang ambik gambo aje..he he he...





Kumpulan purple dengan pizza yang diorang buat... yang ni pizza nampak tepi..




Kumpulan pink dengan pizza tutup habis..




Bergambar dengan hasil uli tangan...pizza, roti loaf dan roti arab...




Roti kacang hijau..



Roti Chicken Floss..



Roti Kacang Merah bentuk gonggok melengkung..



Roti Mexico Bun..



Roti Kacang Merah bentuk Bunga..



Roti Sosej Panjang..



Roti Mini Pizza..



Roti Sosej Silang Pintal..



Roti Sosej Silang Petak..




Donat Jem


Last sekali... fresh from Zalynz Oven ... Roti Cheese Gula, Roti Sarang Lebah dan Roti Jem..




Roti Cheese Gula..



Jeng jeng jeng... cikgu bergambar dengan Aniqah, student paling muda dalam kelas.. abaikan eyebag cikgu yang berlapis tu ye...heheheh...


TQ pada semua yang datang :)



Wassalam