Wednesday, 15 April 2015

KELAS ROTI IBU DAN ANAK




Assalamualaikum



Semalam kelas roti personal kat rumah saya ialah untuk ibu dan anak... memang tindakan pantas sungguh ibunya ni... kalau boleh Ahad pagi whatsapp, haritu jugak nak datang belajar..he he... hari isnin pulak saya nak siapkan goodies bag dan kek hantar ke sekolah Aliah... tu yang saya suruh datang semalam... sampai je ibu dan anak ni, saya terkejut kejap... eh ye ke ibu dan anak ni.. ibunya nampak muda betul... anak pulak dah besar... tambah lagi terkejut rupanya dah ada 7 orang cucu... yang bener sihhhhh... awet muda sungguhhh..


Macam adik beradik je kan :)




Kakak ni dah bagitau rahsia awet muda dia.. takyah kolagen takyah makan ubat apa.. nanti saya amalkan ye kak..hikhik..




Seronok ibu dan anak ni belajar buat roti... sesuatu yang tak pernah diorang termimpi dapat buat sendiri roti..uli tangan lak tu..



Roti sosej panjang dan mini pizza... sekarang ni suka pulak saya letak cheddar cheese.. sedap sangat2..



Donat inti kacang merah... kalau dah letak inti dan goreng kita panggil Pau Goreng... 



Pau Goreng siap pek..




Cinnamon Roll... tapi tak letak cinnamon sebab anaknya tak suka kayu manis..jadinya tukar serbuk koko..



Dah lepas bakar...



Mini Bun inti kacang merah... diorang nak praktis buat roti bun macam ni untuk hantar ke masjid-masjid... selalu diorang beli... pasni boleh la buat sendiri...lagi jimat...


Pastu pek camni...  



Donat Jem Stoberi



ROti Mini Pizza dan ROti Kacang Hijau


Roti Sosej Panjang dan Sosej Roll


Roti Sosej Pintal dan Roti Chicken Floss



Roti Kacang Merah bentuk bunga dan ulat gonggok..




Roti Cheese Gula an Roti Sarang Lebah



Pizza pun ada jugak... kenyang la cucu-cucu makan ye kak.. TQ sudi datang belajar buat roti kat rumah saya ye :)


Kalau ada yang berminat Kelas ROti Personal, boleh whatsapp saya 0193867360... boleh pilih tarikh yang bersesuaian dan dipersetujui oleh kedua belah pihak...he he.. untuk makluman Kelas Roti pada 25/4/15 dah penuh... harap takde lagi yang bank in deposit okey...



Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam