Thursday, 23 April 2015

KELAS PERSONAL TART - PART 2




Assalamualaikum


Alhamdulillah sekarang ni kelas-kelas saya semakin mendapat sambutan... setiap hari terima whatsapp bertanyakan Kelas Roti dan yang lain-lain... untuk jadual bulan 5, saya akan update esok ye... saya kena tengok kalendar betul-betul sebabnya bulan 5 ni saya banyak cuti... awal bulan balik kampong... hujung bulan pulak nak ke Arau untuk konvo diploma Abanglong... tu yang pening sikit bila dapat whatsapp bertalu-talu..heheh...


Kelas Personal Tart ni hari Selasa lepas untuk Manisah daripada Rawang... Manisah belajar buat Cheese Tart, Fruit Tart, Cream Puff, Eclairs dan Kek Pisang..




Manisah ni rajin masuk kelas kat mana-mana... macam-macam kelas dia dah belajar... hari Sabtu ni kelas last katanya... pastu cukup dah..

 

Teringin sangat nak belajar buat cheese tart..







Part lorek-lorek ni yang paling best..




Dah siap bakar cheese tart..

 

Celup coklat untuk Eclairs..




Paipkan krim untuk Fruit Tart..



Dah siap semuaaa...dari pagi sampai petang la jugak..





Fruit Tart..



Eclairs..




Kek Pisang Moist..



Cream Puff..



Cheese Tart..



Semua-semua ni boleh bawak balik.. kenyang anak-anak dan suami makan yek...he he..


Kalau ada yang berminat untuk kelas personal yang sama, boleh whatsapp saya 0193867360 okey... TQQQ :)




Wassalam