Saturday, 11 April 2015

DONAT BUNGA



Assalamualaikum


Harini saya takde kelas apa-apa...saja nak berehat.. lagipun kejap lagi nak keluar pergi beli barang...macam-macam barang nak kena beli... tapi kena tunggu Aliah balik dari pertandingan Nasyid kat sekolah agama... dalam 4 orang anak-anak saya, Aliah yang paling aktif masuk pertandingan apa-apa kat sekolah... tahun lepas masuk koir... baru ni wakil sekolah masuk pertandingan pantun... walaupun tak pernah menang, sebagai ibu, bagi la moral support kat anak kan... kalau abanglong memang kirim salam la nak masuk apa-apa.. abang ngah pulak sejak dah masuk U ni aktif la jugak sebab dah jadi sekretariat ke MPP ke amende tah..he he... pesan jugak kat abangngah...aktif-aktif jugak..jangan sampai pelajaran merosot udahhhh... kakak pulak baru ni masuk pertandingan masak nasi goreng kat sekolah... tak menang jugak...he he.. ohoiiii tak sabar hari jumaat depan abangngah dan abanglong balik bercuti...hoyehhhh...




Tadi saya buat donat bunga... comel tak...




Saja buat nak bagi jiran dan kawan-kawan...



Lihat la donat-donat yang gebuuuuuu..macam tuannya...kihkihkih...




Buat sekali doh donat letak inti tuna... kat luarnya salut bread crumb kaler putih..



Suka Azwa dan ayahnya makan... rasa lembut bahagian dalam dan crunchy kat kulit tepi emmmm memang terbaik la...sendiri buat cakap la sedap yek...kehkehkeh...





Tiba-tiba rasa nak bukak kedai jual donat pulak... harus dunkin donut tutup kedai...he he he... lawak je...



Selamat berhujung minggu :)


Wassalam