Sunday, 22 March 2015

TUDUNG NAELOFAR




Assalamualaikum


Lamanya tak cerita pasal diri sendiri dan keluarga... asik cerita pasal kelas, roti, kek bla bla bla...he he... sesekali takpe la ek kalau saya merapu sikit... so korang takde la boring sangat masuk blog saya ni ye dok...heheh..


Lama dah saya beli tudung instant Naelofar Hijab ni.. call aje kawan saya...terus dia hantar kat rumah... kawan saya ni memang ejen tudung Naelofar Hijab... cakap je nak kaler apa, jenis apa...semua dia ada... kat Shah Alam ni kalau nak cari kedai atau kiosk yang jual original tudung Naelofar ni susah juga... banyaknya yang seakan-akan tapi bukan yang original... jenis kain pun lain sikit... saya suka tudung instant Naelofar ni pun asalnya masa kakak ipar saya datang haritu saya cuba test pakai, best la pulak... sebabnya senang nak pakai...guna 1 pin aje... sekejap aje dah siap... walaupun pipi dah macam pau tapi nak jugek merasa pakai tudung Naelofar ni...he he he...




Semalam pegi kenduri kawen....jauhhhhh sangat... sebelah rumah aje...kihkihkih... jiran baru pindah terus kawenkan anak kat rumah baru... semalam nak pegi tu ambik gambar la dulu yek... 


So korang kalau nak beli tudung Naelofar Hijab ni boleh whatsapp kawan saya Filza 0166825543 okey... 



Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam