Monday, 23 March 2015

KELAS ROTI APRIL 2015




Assalamualaikum



Harini saya update jadual Kelas ROti untuk bulan depan... kena update cepat-cepat...kejap lagi nak keluar beli barang..



Kelas Roti, Pizza dan Donat untuk bulan April akan diadakan pada hari Sabtu, 4/4/15 bermula pukul 9.00 pagi sampai pukul 5 petang..Yuran RM150-00... berminat boleh whatsapp saya 0193867360... ada lagi 6 kekosongan... 

Macam-macam pattern roti yang akan diajar termasuk Pizza dan Donat... setiap peserta akan cuba buat roti uli tangan... dari kerja menimbang, menguli dan membuat pattern doh, semua akan mencuba buat dari awal sampai akhir... saya juga akan mengajar menggunakan alat perkakas asas yang sedia ada di rumah...  Akhir sekali saya akan ajar menguli doh roti menggunakan mixer heavy duty dan cara packing roti untuk di hantar ke kedai atau kantin sekolah...

Kalau nak tengok kelas-kelas sebelum ni boleh tengok kat SINI




Boleh juga kalau nak request untuk Kelas Personal...




InshaaAllah kalau dah lepas join Kelas Roti kat rumah saya nanti, bila balik dah pandai buat sendiri di rumah... kalau ada apa-apa masalah, korang boleh bertanya pada saya dan saya akan guide sampai berjaya...

Untuk pertanyaan tentang Kelas Roti, Pizza dan Donat boleh whatsapp saya 0193867360... hanya pertanyaan yang berkaitan dengan Kelas dan Tempahan sahaja dapat saya reply... minta maaf sangat-sangat tak dapat nak jawab pertanyaan yang lain...




Wassalam