Saturday, 21 March 2015

KEK FROZEN ELSA




Assalamualaikum


Alhamdulillah hari sebelum Kelas Personal tu saya sempat siapkan Kek Frozen Elsa... asalnya customer nakkan Kek Frozen yang ada patung-patung kecik atas kek...tapi bila saya tengok kat kedai, patung-patung tu kecik sangat...yang haritu punya dah takde stok... tiba-tiba amoi kedai tu tunjuk kat saya Elsa Doll ni... saya pun tanya customer kalau-kalau nak tukar pada Kek Frozen Elsa... customer pun setuju... senang kerja saya..he he..



Kalini mudah sikit sebab doll ni memang muka Elsa.. rambutnya pun memang dah warna gitu...jadinya saya tak perlu tukar rambut Elsa guna fondan... 


Cuma baju aje saya pakaikan daripada fondan...

 



Kalau ada yang berminat nak oder boleh whatsapp saya 0193867360.. sekarang ni kena oder awal seminggu okey.. TQQQ :)




Wassalam