Sunday, 1 March 2015

GIGIH




Assalamualaikum



Lambat lak nak update cerita hari jumaat kelmarin... siap je semua oder saya rasa nak pengsan...heheh.. tapi rasa lega yang teramat sebab dapat siapkan semuanya...alhamdulillah..



Pagi saya siapkan Kek Gula Hangus 3 loyang dan siapkan Kek Coklat Moist ni dulu.. sebab dua-dua ni customer nak ambik tengahari...



Lepas dah hantar kakak dan dikya ke sekolah dalam pukul 2 petang baru saya boleh start siapkan cheese tart dan cream puff... risau juga kalau tengah hidupkan oven pastu nak keluar rumah hantar budak berdua tu ke sekolah... dah siap hantar baru boleh sambong kerja-kerja membakar...

Gigih makcik siapkan cheese tart 225 biji dengan deco bunga tulip ni...entahnya suka sangat pulak dengan design bunga tulip yang saya buat sekarang ni walaupun sebenarnya rumit dan banyak kerja...tapi sebab hati dah suka, makanya buat aje la kan...



Cream puff ni saya siap bakar dulu sebelum buat cheese tart.. dah habis siap semua settlekan hal cheese tart baru saya isi filling cream puff ni... selesai aje semua ni baru saya terasa tangan saya dah lenguh...huaaaa nanges... tapi best sebab saya tak sangka dapat siapkan semua ni..he he...

Mudah-mudahan Allah sentiasa memberikan saya kesihatan yang baik agar dapat terus ambik tempahan dan sentiasa rajin berusaha..InshaaAllah...


Jumpa lagi :)



Wassalam