Friday, 13 March 2015

DAH SELESAI



Assalamualaikum



Ooooo mak aiiii..leganya bila dah selesai semua... untuk setakat hantar tengahari ni la...heheh...kejap lagi nak sambong bakar kek pulak... sebiji aje pun..he he...


Tadi dah siap pegi hantar semua oder... sebelum tu Kek Gula Hangus customer dah datang ambik kat rumah..


Roti Sarang Lebah dan Roti Mini Pizza buat dari petang semalam.. sebelum Maghrib dah siap semua bakar.. semput la jugak nak siapkannya...




Nak buat makan brekfes Roti Sarang Lebah ni kat kenduri esok kata customer... harap masih lembut dan sedap bila diorang makan nanti..



Roti Mini Pizza ni saya tersilap bajet masa nak membakar... tapi alhamdulillah masih dapat diselamatkan..suspen makcik tau...





Cream Puff ni saya siapkan pagi tadi... 



Sekali dengan Kek Gula Hangus... pukul 7.30 pagi start buat, pukul 11.30 baru siap semuanya... sambil buat sambil jawab whatsapp..akhirnya siapppp..Alhamdulillah :)


Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam