Thursday, 12 March 2015

DAH NAMPAK HASIL




Assalamualaikum


Harini dan esok saya kena siapkan banyak tempahan...lepas tengahari karang baru nak start bersilat..he he......hari sabtu pulak ada Kelas Roti... so tiga hari ni sibuk la sikit gamaknya... mudah-mudahan segalanya dipermudahkan... harap dapat siap semuanya...



Seronok bila exstudent hantar gambar apa yang diorang belajar masuk kelas saya... bila diorang balik terus buat dan dapat hasil macam ni memang dah cukup bagus pada saya... sebab saya dulu ambik masa juga nak mahir...  dan bila dah dapat hasil macam ni, saya akan terus bagi semangat kat diorang untuk terus ambik oder... boleh dah promosi kat kawan-kawan dan saudara mara... kena buang perasaan malu... yakin boleh pada kebolehan diri sendiri...inshaaAllah sentiasa ada rezeki... exstudent saya nama Shidah ni lepas buat terus anaknya jual kat kawan-kawan satu asrama... alhamdulillah laku katanya... kalau sapa-sapa area Sabak Bernam nak oder cheese tart boleh contact Shida okey... wasap saya nanti saya bagi no hp Shida..



Yang ni pun exstudent yang buat... dah sama macam saya punya kan...he he.. kakak ni dok Shah Alam juga.. semalam ada pulak yang nak oder cheese tart untuk esok... tapi oder saya memang dah penuh.. jadinya saya cadangkan pada customer untuk wasap exstudent saya ni... alhamdulillah sama-sama dah setuju... mudah-mudahan akan bagi semangat pada kak Aidah untuk terus ambik tempahan...


 

Chicken Pie pun dah ada yang cuba buat... tapi kalau chicken pie saya tak galakkan diorang jual.. hanya untuk makan sendiri....sebabnya kos inti tu tinggi sikit dan nak buatnya pun makan masa... nak jual mahal nanti customer komplen pulak kan... kecuali kalau customer setuju dengan harga sekian-sekian... 


Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam