Wednesday, 25 February 2015

WALNUT CARROT CAKE



Assalamualaikum



Alhamdulillah kakak dah makin sihat... pagi ni dah boleh masak brekfes sendiri... cuma suam-suam sikit aje lagi... malam tadi punya la risau sebab badan kakak panas sangat walaupun dah lepas makan ubat... saya terus lap satu badan kakak dengan air campur ais... lap lap lap akhirnya suhu makin turun...legaaaaa...syukur alhamdulillah...terus boleh tidur dengan lena...


Walnut Carrot Cake ni saya siapkan sekali dengan roti sarang lebah... lepas siap bakar roti sarang lebah, saya terus bakar walnut carrot cake... esok paginya baru saya letak cream cheese frosting...



Ada yang oder kek ni memang suka makan Walnut Carrot Cake...repeat oder dah 2, 3 kali ni... satu bekas lagi untuk anak saudara saya yang dah lama mengidam tapi baru semalam dapat merasa... sori ye yanti...he he..



1  adunan dapat 4 bekas...nak buat 5 bekas pun boleh tapi saja nak buat tinggi sikit..biar orang puas makan...

 

Kalau ada yang berminat nak oder kena cukupkan oder 4 bekas  okey... boleh whatsapp saya 0193867360... TQQQ :)



Wassalam