Monday, 9 February 2015

RESEPI KEK GULA HANGUS SEDAP DAN MUDAH




Assalamualaikum


Tak sangka pulak lepas update gambar Kek Gula Hangus kat FB, berdesup kawan-kawan dan customer nak oder...memang tak sangka betul... ramai gak peminat Kek Gula Hangus ni yek... walaupun saya cakap kalau nak oder kena ambik sekali 3 loyang, diorang tak kisah pun...tetappp nak oder jugak... Alhamdulillah... harus la saya suka nak buat Kek Gula Hangus ni sebab pada saya nak buatnya mudah aje... lagi simple daripada buat roti atau kek-kek yang lain...tak caya leh cuba buat...he he he..



Sebab oven saya oven industri boleh muat sekali 3 loyang...tu yang saya paksa kalau sapa nak oder Kek Gula Hangus ni kena ambik terus 3 loyang tu...pandai-pandai la nak kongsi dengan sapa kan...heheheh... saya jual Kek Gula Hangus untuk 3 loyang harganya RM40-00... 



Kan senang sekali 3 loyang siap bakor dalam oven...



Sesuai untuk nak bagi orang sebagai buah tangan ke kenduri ke...



Kalau nak cuba buat Kek Gula Hangus yang sedap dan mudah ni boleh tengok resepi kat SINI okey... ada step by step... inshaaAllah jadi :)



Wassalam