Tuesday, 10 February 2015

PENUH



Assalamualaikum



Minggu ni hari-hari saya penuh.. buat kek dan roti pulak... minggu lepas asik cheese tart dan fruit tart... minggu depan inshaaAllah macam-macam ada... sampai hari rabu aje pun ambik oder untuk minggu depan... hari khamis dah nak bercuti...



Malam tadi saya siapkan Roti Sarang Lebah untuk kawan-kawan yang oder... setiap kali buat kena tinggalkan 1 bekas untuk Aliah... Aliah memang suka makan roti sarang lebah ni... selalu tanya,"takde ke roti ni untuk saya?"...

Pagi tadi saya siapkan Kek Gula Hangus pulak... kejap aje siapnya buat Kek Gula Hangus ni... kalau roti tu ambik masa sikit..



Dan alhamdulillah Kelas Roti, Pizza dan Donat untuk hari Sabtu ni dah penuh.. tu yang saya kena buat persediaan... kalau boleh nak praktis buat apa yang patut.. malam tadi saya test buat Roti Sosej dalam cup bulat dan panjang... pada pemerhatian saya (amboi skemanya ayat..he he..), roti sosej dalam cup ni sesuai untuk yang baru nak belajar buat roti...nanti saya terangkan dalam entri akan datang okey... masih dalam percubaan...


Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam