Tuesday, 17 February 2015

KELAS ROTI SHAH ALAM MAC 2015




Assalamualaikum


Sebelum nak buat kek kejap lagi, boleh la saya update tarikh Kelas Roti, Pizza dan Donat untuk bulan Mac ni...



Tarikh   :  14/3/2015
Masa    :   9 pagi  -  5 petang 
Yuran  :   RM150-00
Bayaran deposit RM50 perlu di bank in untuk confirmkan kehadiran


Macam-macam pattern roti yang akan diajar termasuk Pizza dan Donat.. setiap peserta akan cuba membuat doh roti uli tangan...dan saya juga akan tunjukkan cara menguli doh menggunakan mixer heavy duty dan cara packaging untuk di hantar ke kedai atau kantin sekolah, juga untuk oder yang dibuat terus oleh customer..

Pada yang berminat boleh whatsapp saya 0193867360 ... TQQQ


Kat bawah ni antara hasil meroti uli tangan exstudent saya yang datang kelas Sabtu lepas.. inshaaAllah lepas habis kelas, saya akan sentiasa pantau dan akan jawab segala pertanyaan yang berkaitan dengan roti dan juga bisnes roti...



Nampak gebu kan walau uli tangan sopan santun...he he..




Yang ni buat dalam 2 bekas... 1 besar 1 kecik..



Kalau camni memang dah leh buat jual..




First time buat roti uli tangan dapat hasil camni memang ok sangat dah tu..



Kalau buat homemade pizza ni, anak-anak la yang paling suka...



Wassalam