Wednesday, 18 February 2015

KEK TEMA FROZEN SHAH ALAM




Assalamualaikum



Sekarang ni kalau apa-apa tajuk kena letak Shah Alam...senang customer nak refer... sebab saya selalu dapat call luar daripada Selangor nak oder kek dengan saya... kadang tu ada jugak yang luar dari Shah Alam... selalunya saya tak galakkan dan akan bagitau pada customer blog kawan-kawan yang juga ambik tempahan kek...tapi kalau nak jugak ambik oder dengan saya, kecik tapak tangan studium Shah Alam saya tadahkan...he he he...


Malam tadi saya siapkan untuk sahabat saya, Hartini Yusof... anam perempuannya Nabilah dan Nadiah suka sangat kartun Frozen... asalnya harini besdei si kecik, Nadiah... hajatnya nak potong kek kat sekolah.. tapi kakaknya merajuk pulak sebab nak gak rasa kek besdei ni... makanya Umi nya cakap takyah la bawak kat sekolah...potong sama-sama kat rumah aje la gamaknya...




Sahabat saya ni suka sangat kek Ana Muslim kaler pink yang saya buat haritu... jadinya nakkan manik-manik yang macam kek haritu jugak... tapi takkan nak sepesen macam kek haritu ye dok..heheh..  untuk kek kalini saya susun manik kecik-kecik kat bahagian bawah sekeliling kek... gigih kan saya...gigih la sangat..kuikuikui...



Saya yang bagi cadangan letak patung plastik kartun Frozen ni... alasan sebab nanti lepas makan kek boleh simpan dan buat main patung frozen ni... tak ke halnya saja je saya nakkan kelainan pada kek tema frozen saya..he he.. nasib sahabat saya tu cakap anak dia suka jugak kalau yang macam ni...oh legaaaa...




Cantik sangat ambik gambar kek background oven buruk saya tu kan...kihkihkih... walaupun dah buruk tapi banyak sangat jasanya tauuuu...




Pada yang berminat nak tempah Kek Birthday Tema Frozen ni boleh whatsapp saya 0193867360... sekarang ni kalau boleh kena oder awal seminggu okey... TQQQ :)



Suka betul saya bila dapat tengok gambar Birthday Girl atau Birthday Boy potong kek...TQ Hazwaty sudi share gambar kat sini :)




Selamat Bercuti :)



Wassalam