Wednesday, 11 February 2015

KEK TEMA ANA MUSLIM



Assalamualaikum


Alahai mengantuknya mata ku ini... malam tadi dok susun manik kat kek, sedar-sedar dah pukul 1.30 pagi... gedebak gedebuk kemas barang pukul 2.00 pagi baru tidur... tu pun tak mau terus lelap.. puas dah baca surah 4 Qul ulang kali, terkebil-kebil mata dok memandang jam dah pukul 3.00 pagi...adoiiii... lepas solat Subuh saya sambong deco kek ni, ingat nak la terlelap kejap...takde maknanya...sibuk pulak jawab whatsapp...he he he... sabo je la kan...


Suka sangat saya dapat buat kek kaler pink ni... pulak tu yang mengodernya tak cerewet langsung... sangat senang berurusan dengan cikgu ni... berdoa la dapat semua customer senang camni... terima kasih ye cikgu sudi oder Kek Red Velvet tema Ana Muslim dengan kak ina...



Alkisah cikgu yang mengoder kek ni suka tengok kek red velvet Ana Muslim yang saya buatkan untuk kakak dulu... kalau kek yang saya buat dulu tu macam sempoi aje... masa tu belasah aje asal jadi..hikhik...

Kalau ada yang berminat nak oder Kek tema Ana Muslim ni boleh whatsapp saya 0193867360 okey... ingat tau takleh oder last minit...nanti makcik semput..kuikuikui...


Ceria Selalu :)



Wassalam