Monday, 23 February 2015

KEK COKLAT MOIST MINI PEK



Assalamualaikum


Alhamdulillah siap jugak 50 pek Kek Coklat Moist dalam bekas Love ni... asalnya saya kena siapkan Isnin lepas sekali dengan Kek Coklat Moist tema kartun Cars haritu... tapi saya cadangkan kat Ida untuk tunda pada hari Isnin ni sebabnya kalau Isnin lepas ramai budak yang dah cuti...dah minggu lepas sekolahnya sehari je kan...kompom la ramai yang tak datang sekolah... kalau harini kedatangan penuh dah la kot...



Kek Coklat Moist dalam bekas Love ni saya bakar sebenarnya...tapi dalam bekas aluminium... pastu saya keluarkan dan masukkan pulak dalam bekas plastik ni.. kalau bekas plastik ni tutupnya ketat dan bila letak banyak coklat ganache tu takde melimpah dan nampak comot... bekas aluminium ni kadang ada yang tutupnya takleh nak ketat... tu yang stress bila time nak packing... kalau dalam bekas platik memang senang kerja...

Sticker tu saya design sendiri pastu saya pegi print kat kedai photostat... design simple camni leh la buat sendiri...kot nak yang berkerawang-kerawang memang makcik tak pandai...he he..





Kalau ada yang nak oder Kek Coklat Moist mini pek dalam bekas Love ni boleh whatsapp saya 0193867360 okey... TQQQ


Ceria Selalu :)



Wassalam