Thursday, 26 February 2015

HELLO..THIS IS MY CARD :)



Assalamualaikum



Baru balik lepas beli barang kat Bagus...sebelum tengahari tadi saya dah siap bakar dulu  3 jenis kek... malam nanti baru nak deco 2 biji kek tu..1 lagi kek takyah nak deco... kek gula hangus nak deco apanya...he he he...


Saja nak cerita..petang semalam  kad bisnes saya ni dah siap... sempoi aje... patut la kedai tu caj murah...rupanya kualiti kad ni biasa-biasa aje... fikir balik, aishh takpe la kad murah...asal hasilnya gempak..ayat saja nak sedapkan hati sebab dah buat kat situ...hikhik... teringat lak dialog drama sitkom komedi 2 + 1, Imuda bawak watak lelaki lembut...asal jumpa orang je bagi kad nanti cakap, "Hello...this is my card..." kot saya pun nanti jadi camtu..kihkihkih..




Jenuh aihhhh petang semalam buat shell tart ni... nak cukupkan 230 biji... asalnya kena buat 300 biji tapi ada yang cancel oder, kurang la sikit jadinya... dah buat separuh, berhenti kejap ambik anak sekolah... pastu sambong balik... dah sambong balik malas dah nak keluar ambik kakak kat sekolah pulak... tak larat nak keluar masuk keluar masuk...terpaksa la mintak tolong ayahnya yang pegi ambik... kadang kesian jugak kat ayahnya sebab penat baru balik kerja kan dah kena dera dengan isteri...he he... nak buat camne... isterinya ni cepat semput...



Kek-kek yang dah siap bakar tengahari tadi... Kek Gula Hangus, Kek Red Velvet dan Kek Coklat Moist... esok tengok apa jadi kat kek RV dan CM tu ek... 



Dah sekali buat bisnes kad tu saya buat la juga sticker nak tampal atas kotak ni... saja suka-suka... bagi semangat kerja lebih kuat sikit...kononnyeeeee...heheheh...


Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam