Monday, 9 February 2015

DAPURKU SAYANG



Assalamualaikum



Asalnya tadi nak buat Kek Gula Hangus tu..dah siapkan bahan..eh susu pekat lak takde... aiseymennnn... tunda esok aje la gamaknya... malam ni tadi cuma hanguskan gula je.. sebab dah sukat semua bahan yang lain, maka apa kata kita ambik gambar bahan-bahan tu tadi..he he...


Sekarang ni kat dapur saya banyak koleksi barang kaler raspberry pink ni...asalnya beli mixer Kitchen Aid tu la... kalau ikutkan hati saya suka kaler pink lembut.. tapi kaler raspberry ni pun cantik jugak ye dok... pulak tu bila ke Daiso dan Mr DIY banyak pulak jual barang-barang kaler ni... murah aje semuanya... kalau Daiso 5 hengget aje... kat Mr DIY ada barang yang kurang daripada harga 5 hengget tu... 

Semangat saya nak bekerja kat dapur bila tengok kaler-kaler macamni..he he...


Ceria Selalu :)



Wassalam