Sunday, 22 February 2015

DAPURKU KEMBALI BEROPERASI




Assalamualaikum


Ho ho ho ada hati update blog...tak ke halnye kain baju baru diangkat abanglong kat ampaian dah ada 2 gunung... kejap lagi ada yang dah kering lagi tambah lagi 2 gunung... nanges ibu nak melipat...huaaaaaa.... takpe lipat sikit-sikit..lama-lama habis la tu...tapi taktau la berapa lama nak habis melipat tu seua..




Dah 3 hari bercuti rasa macam best pulak kalau dapat sambong cuti lagi...tapi masa cuti haritu pun asik dok teringat oder yang nak kena siapkan sepanjang minggu depan ni...  sempat ke... larat ke... inshaaAllah sempat siap semuanya kot... kena rancang masa dengan sebaiknya... walaupun sibuk kat dapur, keadaan rumah takleh lak tunggang langgang... sakit lak mata nengok rumah sendiri nanti... 

OK dah nak mula siapkan 3 adunan Kek Coklat Moist ni...


Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam