Monday, 2 February 2015

CHEESE TART HANTARAN




Assalamualaikum



Selamat Pagi semuaaa... harap semua sihat-sihat dan ceria selalu... harini KL cuti yek... patut la call office kat KL takde yang jawab...rupanya cuti...heheheh...



Cheese Tart Hantaran saya siapkan pagi semalam... kalau ada yang berminat nak oder cheese tart atau fruit tart untuk hantaran boleh whatsapp saya 0193867360... kot la ada tema apa-apa nak bunga kaler merah ke purple ke boleh aje... kalau tanya saya memang la saya pilih kaler pink..hewhew..



Cheese Tart Hantaran ni saya akan letakkan atas board kek kaler gold..dan saya pastikan tak bergerak-gerak kalau bawak dalam kereta...



Letak dalam kotak macam ni,,, mahal dari biasa harga kotak ni.. tapi kalau oder lebih 100 biji saya hanya caj harga Cheese Tart atau Fruit Tart aje... Reben tu saya cuma ikat sementara.. korang boleh la ikat reben ikut warna tema masing-masing... bab nak hias-hias ni saya memang tak kreatif...gituuuu..


OKbye...harini makcik nak memasak..rasa lama sangat tak ketung ketang kat dapur... sibuk sangat la kononnya kan..heheh... 


Ceria selalu :)



Wassalam