Tuesday, 27 January 2015

TEMPAHAN ROTI SARANG LEBAH ...TIBA-TIBAAAAA



Assalamualaikum


Semalam saya siapkan oder roti sarang lebah untuk kawan... 5 pek... 1/2kg tepung je... harini pun siapkan oder roti sarang lebah lagi.. 5 pek jugak... sebenarnya dari semalam saya tengah fikirkan cara packing yang paling praktikal untuk roti sarang lebah ni... kalau boleh nak nampak kemas dan cantik... alkisahnya student saya haritu dah dapat oder daripada kawan-kawan diorang... tu yang saya tunjukkan sekali dan kira kos bahan dan barang untuk setiap pek... kalau boleh biar dapat untung... takde la rasa rugi penat dan modal ye dok.. dah sekali buat tu, ada pulak yang oder... harini bila dah confirm cara packing baru saya open oder kat kawan-kawan yang lain... alhamdulillah terus dapat oder... untuk esok saya kena siapkan 20 pek... tiba-tiba aje jual roti la pulak kan...heheheh... haritu punya la pemalas saya nak menimbang doh setiap satu...




So sekarang ni sos butterscotch tu letak kat tengah ada penutup.. 



Pastu letak penutup untuk roti sekali... jadinya senang sikit nak bawak untuk customer... pada saya leceh sikit kalau dipisahkan sos butterscotch dan roti sarang lebah tu... gituuuuuuu....


Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam