Monday, 5 January 2015

TEMPAHAN KEK PISANG UNTUK DOORGIFT



Assalamualaikum


Harini saya buat sample Kek Pisang untuk Doorgift orang kawen... ada kawan saya tu tanya bajet untuk doorgift kek pisang ni... dah jemu dengan bahulu dan kek marble... nakkan kelainan katanya... yang sebenarnya kawan saya ni memang suka makan kek pisang.. asal oder je nakkan kek pisang... saya pun suka buat kek pisang ni sebab simple aje nak buatnya...

So semalam saya fikirkan doorgift yang cantik, simple, sedap dan praktikal... praktikal tu maksudnya takde la penyek kek pisang tu nanti... almaklum saya teringat masa buatkan muffin untuk kenduri kawen abang saya dulu... menangis tengok makcik-makcik masukkan muffin dalam paper bag pastu tindih banyak-banyak.. dah tentu la penyek muffin tu kan..hu hu hu...


Inilah hasil idea saya semalam... Kek Pisang Moist bakar tapi diletak dalam bekas plastik bentuk Love... kalau bakar lebih tahan lama... bekas ni nanti boleh dibalut dengan plastik dan diikat reben atau masukkan dalam paper beg pun boleh jugak... yang ni confirm tak penyek... lagipun bekas Love ni nanti boleh guna balik kannnn...




Kalau ada yang berminat nak tempah Doorgift Kek Pisang Moist ni boleh whatsapp saya 0193867360... harga RM3.00 sebekas untuk minimum 13 pek... kalau lebih 50 pek, harga boleh dirunding okey...




Wassalam