Thursday, 8 January 2015

KEK SANAH HELWAH



Assalamualaikum



Haritu masa whatsapp dengan customer ni... awak nak tulis apa-apa tak atas kek tu nanti... customer tu cakap, "akak tulis Sanah Helwah bla bla bla..." Pastu saya tanya lagi, taknak tulis Happy Birthday ke... malu makcik bila customer tu cakap Sanah Helwa tu Happy Birthday la... dalam Bahasa Arab...ooooohhh ye ke... alkisahnya makcik ni walaupun dulu sekolah arab tapi taktau pulak Sanah Helwah tu Happy Birthday rupanya... he he he...



Panjang kata-katanya...so saya buatkan huruf fondan yang kecik aje...boleh muat semua... cumanya saya tertinggal huruf H kat Helwah tu... tapi tengok ada jugak yang sebut Sanah Helwa...so takde la nampak silap sangat ejaannya tu...fuhhhh selamat...



Customer ni nak buat surprise untuk kawannya... mintak ada kartun Pooh sebab kawannya tu minat sangat dengan Pooh... ohh bisa diatur... 



Tengok angka umur 21 tu teringat pulak abanglong pun umur 21 tahun... besar sangat dah anak saya rupanya... tapi ibunya ni walau dah tak berapa nak muda tetapppp suka sangat dengan kaler pink..kek Red Velvet ni saja saya buatkan kaler pink sebab nampak macam sweet aje kan... customer pun cakap tak kisah kalau ada kaler pink.... rasa macam buat kek untuk diri sendiri aje..heheh... harap customer berpuas hati...


Kalau ada yang berminat nak oder kek birthday ke apa ke boleh whatsapp saya 0193867360 atau boleh masuk FB Zalynz Oven kalau nak tengok produk yang saya buat okeyyyy... TQQQQ




Wassalam