Saturday, 17 January 2015

KEK ELSA FROZEN



Assalamualaikum


Alhamdulillah...siap jugak Kek Elsa Frozen ni akhirnya... semalam sibuk sikit siapkan oder Fruit Tart dan Kek pisang... ingatkan tengahari nak bakar kek Red Velvet untuk Kek Elsa Frozen ni... sekali tengok telur pulak tak cukup...adeiiiii... jadinya saya bakar Kek Coklat Moist dulu sebab guna 3 biji telur aje... petang masa ambik Aliah baru pegi beli telur...lepas ambik Azwa baru la bakar kek Red Velvet ni...



Lepas siapkan Black and White Russian Cake baru saya siapkan kek ni pulak... malam tadi cuma letak icing dan siapkan rambut dan baju untuk patung ni...yang haritu punya saya dah cabut semua... so kena buat semula fondan untuk rambut dan baju tu... pagi tadi baru la deco apa yang patut... deco simple aje pun...coz customer tak nak nampak sarat... 



Gaunnya ok sikit kot dari yang first buat haritu...he he.. semalam dah beli loyang lonjong untuk bahagian atas... senang sikit nak trim..takde la banyak sangat yang nak dipotong... gambar yang ni snap dari dalam petiais... nampak real sikit kot...



Kalau ada yang berminat nak oder Kek Elsa Frozen boleh whatsapp saya 0193867360... TQQQ :)



Yang ni pulak kek birthday logo Herbalife untuk kakak owner Kelab Nutrisi Seksyen 2... kek ni Black and White Russian Cake... fuhhhh leganya bila dah siap semua.... esok pulak saya masuk kelas deco... saja nak tambah lagi ilmu...nanti kita tengok hasil belajar tu ek...


Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam