Sunday, 11 January 2015

JALAN-JALAN HARI JUMAAT




Assalamualaikum


Harini nak dok rumah aje... boleh kakak dan dikya siap-siap barang nak ke sekolah... semalam abangngah pun dah balik kampus... tu yang kitorang pegi jalan-jalan hari Jumaat kelmarin...coz lepas ni abangngah dah takde cuti sampai exam...lama gak tu...


Jalan-jalan kat Paradigm Mall... saya yang cadangkan pegi situ sebabnya nak ke Daiso dan Kaison... ada benda yang nak dibeli... tu yang abanglong pegang plastik tu barang saya la tu...bapak punya banyak..hikhik... nasib ada abanglong macho tolong bawakkan plastik berat tu... barang yang saya beli tu banyaknya barang untuk hias dapur... walau dapur takde kitchen kabinet mahal, harus gak la kena hias bagi cantik kan...heheh... lagipun sejak buat kek dan fondan banyak sangat alat-alat...jadinya kena beli bekas untuk simpan semua alat-alat tu...kalau boleh taknak la dapur nampak bersepah sangat...




Bergambar dengan anak bujang... diet 5 hari ni nampak la muka ibu kecik sikit... haritu dah bulat 2 mangkuk..he he... harap la dapat bertahan diet ni sampai hujung bulan... jangan diet ke laut udahhhh... apapun diet untuk jaga kesihatan kannnn..


Jumpa lagi :)



Wassalam