Thursday, 8 January 2015

HAPPY BIRTHDAY IZZAH ATHIRAH



Assalamualaikum



Banyak nak cerita tapi tak tau yang mana satu nak didahulukan..he he.. semalam tak sempat lak nak update... lepas balik kelas petang semalam, rehat kejap, pastu terus bakar kek dan siapkan apa-apa yang patut... tu yang cakap kat cikgu, saya nak balik awal... saya mintak cikgu ajar yang saya betul-betul nak tau aje... sedar-sedar dekat pukul 4 petang, baru habis kelas... dalam perjalanan balik, hujan lebat lak tu...fuhhh suspen sungguh sebabnya saya drive sendiri... nak cari ilmu punya pasal, redah kan la jugak...



Malam tadi saya siapkan Kek Coklat Moist ni.. deco dan huruf fondan saya siapkan pagi tadi...



Sambil-sambil buat kek tu sempat jugak saya siapkan Roti Mini Pizza ni... 




Pagi tadi baru saya siapkan Cream Puff...



Alhamdulillah dapat siapkan semua yang dioder oleh kakak Herbalife Seksyen 2 untuk birthday anak perempuannya, Izzah Athirah... tahun ni Athirah kata taknak dah kek kartun-kartun...dah besar katanya..he he... Athirah nak kek coklat moist deco yang simple aje..  Happy Birthday ye Izzah Athirah... acik doakan mudah-mudahan Athirah sentiasa berjaya dalam hidup di dunia dan di akhirat... Aminnn...


Wassalam