Tuesday, 13 January 2015

FRUIT TART SHAH ALAM




Assalamualaikum


Malam tadi saya kena siapkan tempahan Fruit Tart... kena hantar malam tadi juga coz nak makannya awal pagi... saya memang tak rajin nak hantar sebelum pukul 6.00 pagi... so kena hantar malam... tengahari semalam saya dah siap uli doh tartlet pastu simpan dalam petiais... ingat nak buat petang tapi semalam memang habis masa ambik dan hantar anak kat sekolah aje... almaklum kalau minggu pertama sekolah ni, jalan depan sekolah mesti sesak teruk... sabar je la kan...



Jadinya lepas solat Maghrib baru saya buat tartlet ni... 150 biji... sambil-sambil tengok TV anak Che Ta & Zain..he he... pastu sambil-sambil balas whatsapp yang nak join Kelas Roti... alhamdulillah sempat hantar malam tadi pukul 12.00 tengah malam... suspen gak la saya pegi hantar abanglong temankan... baca la macam-macam doa...mintak jauh segala perkara buruk... bila dah sampai rumah, oh leganyaaaa...


Lepas bakar terus susun masuk kotak..




Dah sejuk sikit baru paipkan krim...krim ni kastad campur dengan whipping cream... sedap tau...rasa macam aiskrim...



Sebelum tu dah siap-siap potong buah..




Pastu baru susun buah cantik-cantik...


Kalau ada yang berminat nak oder Fruit Tart boleh whatsapp saya 0193867360...sebaiknya oder seawal 3 hari sebelum okey... TQQQQQQQQ :)



Wassalam