Tuesday, 9 December 2014

TULIS JANGAN TAK TULIS




Assalamualaikum


Harini dari dari pagi saya pening lalat sikit... sebabnya malam tadi menunggu coklat ganache yang saya dah coating kat kek tak keras-keras..sudahnya pagi tadi masa nak siapkan mini pavlova dan fruit tart saya rasa mengantuk sangat... tapi kena la siapkan jugak dan terus hantar pada customer... bila dah terlalu mengantuk, minum kopi lagi buatkan kepala bertambah pening... syukur la yang kek coklat moist tu sebenarnya nak hantar esok pagi... cerita pasal kek coklat moist tu saya cerita esok okey...



Sekarang ni dah semakin sibuk...oleh sebab umur pun dah tak berapa nak muda lagi ni kan, kena la ada buku kecik... apa-apa benda nak beli atau nak buat esok kena tulis siap-siap...takut cepat lupa... kadang tu penat pegi kedai 2, 3 kali sebabnya makcik pelupa tahap maksimum... yang kelakarnya tengah berborak pun boleh pulak lupa amende nak cakap... sedar diri betul yang diri ni dah tua... tapi dah tua-tua pun suka benda kaler pink...kihkihkih...



Sekarang ni tiap-tiap hari saya kena siapkan mini pavlova dan fruit tart... rezeki.. Alhamdulillah... 


Esok inshaaAllah panjang sikit ceritanya..he he..



Wassalam