Sunday, 7 December 2014

TEMPAHAN MINI PAVLOVA SHAH ALAM




Assalamualaikum


Minggu ni minggu pavlova...selang sehari dapat oder mini pavlova termasuk la harini... kebanyakan adalah customer baru yang dapat info daripada blog saya ni... dah blog sendiri takyah bayar iklan, boleh la saya promosi selalu produk yang saya jual kannn..he he he...


Harini pagi dan petang saya kena siapkan mini pavlova... meringue saya dah siapkan semalam... jadinya harini saya tinggal paipkan fresh cream dan susun buah aje... nampak macam mudah aje kan...tapi tetap ambik masa jugak...




Kalau ada yang berminat nak oder mini pavlova, boleh la whatsapp saya 0193867360... hanya whatsapp oder yang saya dapat reply...saya minta maaf kalau tak dapat nak jawab perkara lain...kadang-kadang memang tak sempat... kalau saya ada masa saya jawab okey...




Tempahan sebaiknya 3 hari sebelum penghantaran...kalau yang short notice tu kena tengok kalau sempat saya siapkan atau tidak...



Wassalam