Saturday, 13 December 2014

TEMPAHAN KEK PISANG SHAH ALAM




Assalamualaikum



Harini saya buat kek pisang untuk jiran... dah sekali buat boleh la tunjuk sekali kat FB Zalynz Oven dan blog saya ni...harini memang sibuk...bukan sibuk siapkan oder..tapi sibuk menjawab whatsapp..he he... jadinya sekarang ni saya kena banyak siapkan gambar produk yang saya buat... sebab selalunya customer suka tanya, ada gambar tak... bila dah ada gambar siap-siap senang saya attach kan sekali masa sesi soal jawab... gituuuuu...



Kek Pisang Moist... atasnya saya letak coklat cip...  




Untuk 1 adunan dapat 3 pek besar ni... so customer kena ambik tiga2 pek... sesuai kalau nak bagi jiran atau saudara mara ye dok...


3 pek harganya RM30-00...



Kalau nak Muffin Pisang pun boleh...ada pilihan nak yang moist atau harga bajet... kalau Muffin Pisang Moist harganya RM1-00 sebiji... kalau rasa nak banyak untuk buat doorgift saya boleh buatkan muffin pisang harga bajet lebih kurang RM0-70 sebiji untuk muffin yang letak dalam bekas ni...

Kalau berminat nak oder boleh whatsapp saya 0193867360 atau boleh masuk FB Zalynz Oven untuk produk-produk yang lain.. TQQQQQ :)



Wassalam