Friday, 12 December 2014

TEMPAHAN ECLAIRS SHAH ALAM



Assalamualaikum



Minggu ni rasa kejaaaaap aje dah hari Jumaat...sekarang ni setiap detik ku adalah sangat berharga..eh cewahhh... mudah-mudahan saya sentiasa sihat dan rajin selalu agar bisnes Zalynz Oven saya berjalan dengan lancar... inshaaAllah...



Sebelum nak cerita pasal Eclairs, saja letak gambar Cream Puff ni dulu... kelakar pulak cream puff bentuk angsa saya ni... confuse rupa angsa ke itik...he he...  saja cuba buat... 



Alhamdulillah harini buat dah puas hati dengan kulit Cream Puff ni... kulitnya lebih keras dan berkilat... walau dah sejuk kulit tak lembik... 

Kalau nak oder Cream Puff minimum 25 biji RM25-00 :)



Ni la Eclairs yang saya buat tadi... rasanya sama macam cream puff cuma bentuknya panjang dan bahagian atas dicelup coklat... coklat tu saya guna coklat Beryls... 

Minimum oder 18 biji RM22.00 ... berminat boleh whatsapp saya 0193867360 :)


Jumpa lagi..inshaaAllah :)



Wassalam