Tuesday, 2 December 2014

SOSEJ ROLL



Assalamualaikum



Sori la lambat sambong cerita semalam... nak letak gambar Sosej Roll aje pun lambat... siang tadi bawak budak-budak pergi kolam renang kat Pusat Akuatik... bila balik tadi rasa penat sangat la pulak... pagi tadi sebelum pergi, sempat juga saya siapkan tempahan Mini Pavlova dan Fruit Tart dan hantar ke UiTM...



Ni sosej roll dulang yang pertama masuk oven... montok kan...heheh... 




Ni dulang yang ke dua... lagi montok weiiiii...



Puas hati kalini buat sosej roll takde lilitan yang terbukak... saya tak timbang pun doh... cuma potong dan lilit... buat 1/2kg tepung, patutnya dapat 20 biji sosej roll ni... tapi sebab saya makan sebiji sosej, so saya potong doh 19 biji aje...kalau ikutkan doh kena timbang 50gram... 



Dah sejuk sikit saya simpan masuk dalam plastik... plastik kecik takde, saya masukkan aje 6 biji sosej roll dalam 1 plastik... bawak bekal pegi berenang tadi... habis licin wassalam...he he...


Jumpa lagi, inshaaAllah :)



Wassalam