Monday, 22 December 2014

MACAM-MACAM ADA




Assalamualaikum


Leganya bila dah selamat hantar semua yang dioder untuk pagi tadi... dari 7 pagi semalam buat sampai ke pukul 2 pagi tadi, terasa la penatnya ye dok... sebab bersambong daripada hari Sabtu sebelumnya... tapi saya rasa puas coz dapat praktikkan segala yang saya tahu dan yang dah belajar sebelum ni...

Layan gambar dalam dropbox ni aje yek...maleh tul nak transfer gambar daripada hp yang dah diletak watermark...



Antara kek yang saya buat semalam... Kek Red Velvet... sekarang ni saya ikut resepi yang saya baru belajar haritu... kalini keknya lebih berat dan rasanya lagi lembut...


Kek birthday Red Velvet  untuk celebrate kat ofis..




Di oder oleh orang yang sama... yang ni Black and White Russian Cake...



Walnut Carrot Cake.. pun oder dari orang yang sama...


Walnut Carrot Cake Pek Mini... 1 bekas RM5... minimum kena ambik 10 bekas..


Yang ni yang mula-mula sekali saya buat pagi semalam... kek gula hangus dan shell tart.. oder untuk anak saudara  dan kawannya yang kerja kat Shell..




Saya tak perap pun kek gula hangus ni..lepas buat terus bakar... asal ada sarang sikit jadi la tuuuuuu...heheheh...


Malam baru siap Blueberry Cheese Tart ni..




Koci yang saya buat frozen haritu..pagi tadi baru saya kukus balik...




Memang lemak berkrim disukai ramai..he he..



Sekian... 


Untuk sebarang tempahan (kecuali kuih koci) boleh whatsapp 0193867360 atau boleh tengok FB Zalynz Oven okey :)



Wassalam