Thursday, 11 December 2014

KELAS BUAT ROTI , PIZZA DAN DONAT




Assalamualaikum


Lama juga saya ambik keputusan untuk buat kelas roti, pizza dan donat uli tangan kat rumah saya... pelbagai aspek perlu diambik kira (ayat skema la pulak..heheh..) ... minta maaf sebab tak dapat nak buat kelas pada hari Sabtu atau Ahad dalam bulan ni sebabnya saya kena siapkan tempahan kek... jadinya untuk Kelas Roti, Pizza dan Donat yang pertama ni saya akan buat pada minggu depan...



Tarikh   :   18/12/14
Waktu   :   9.00 pagi sampai habis
Yuran   :     RM150-00

Setiap peserta akan mencuba membuat doh roti uli tangan... saya juga akan tunjukan cara dan resepi menguli doh menggunakan mixer heavy duty.. kelas ni sesuai untuk surirumah yang baru nak belajar buat roti, pizza dan donat... mula-mula uli tangan dan buat untuk keluarga dulu...bila dah pandai dan rasa nak buat bisnes, baru la beli mixer heavy duty tu okey... saya akan ajar buat packaging sekali... 

Selepas kelas ni juga saya akan buka pada yang ingin belajar Kelas Personal... harganya lain daripada kelas berkumpulan sebabnya semua hasil belajar sorang tu je yang akan bawak balik... kalau kelas berkumpulan macam biasa akan dibahagi sama rata... Kelas Personal boleh pilih hari dari Isnin sampai Jumaat kalau saya ada kelapangan...

Pada yang berminat boleh whatsapp saya 0193867360 :)



Wassalam