Tuesday, 23 December 2014

JALAN-JALAN SUNWAY PIRAMID




Assalamualaikum



Semalam lepas hantar semua kek kat customer, kitorang terus pergi jalan-jalan... selalu kalau jalan-jalan hari Sabtu atau Ahad...tapi sebab saya sibuk siapkan tempahan, makanya hari Isnin la jalan-jalannya... masing-masing dah boring dok rumah.... camnepun kena gak keluar ambik angin.... kalini ke Sunway Piramid pulak... lama dah tak ke situ rasanya... sampainya sebelum pukul 11.30 pagi...senang sikit dapat parking...



Suka tengok kedai kek ni... jual kek dan cupcake comel-comel... tapi yang kelakarnya saya bukan tanya kat situ nak beli kek... tapi tanya kat staff tu, "Kat mana beli cake stand kaca ni?"... he he he... mana la staff tu tau ye dok... berkenan sangat saya tengok cake stand tu... geram rasa nak membeli... tapi memang saya dah beli pun...heheh... jumpa cake stand tu kat kedai dekat situ jugak... suka makcik tauuuu..



Yang ni pun comel... rasa nak kerja kat kedai tu pulak..hikhik... suka suasananya.. dekorasi kaler pink lembut gituuuuu..




Pastu pegi lunch kat Wendy...first time saya makan kat Wendy ni kot... sedap la jugak..




Dah penat jalan-jalan , kitorang singgah minum kopi kat Coffee Bean.. saja nak rasa makan Royal Chocolate Cake ni... rasa sikit, mak oiiiii sedap sangatttt...



Masing-masing dapat "benda"... tapi yang paling mahal benda, ayahnya la... perfume BURBERRY... setahun lebih baru habis pakai kot... beria salesgirl kat situ promot kat saya suruh beli jugak...siap nak bagi free gift macam-macam... memang tak la kan... perfume kat rumah pun 2 botol tak habis-habis... lagipun sekarang ni makcik sayang duit...kihkihkih...


Jumpa lagi, inshaaAllah...



Wassalam